18 martie 2013


negociere sah

In data de 18 martie 2013 a avut loc a doua runda de negociere a Contractului Colectiv de Munca. La sedinta a participat Directorul General al CNCF CFR SA Dl. Dimitrios Sophocleous.

In lipsa Bugetului de venituri si cheltuieli  aprobat pentru companie, negocierea si incheierea unui nou CCM va fi un drum lung cu un final imprevizibil. Procesul verbal de sedinta se afla aici.   

Anunțuri

8 gânduri despre „18 martie 2013

  1. Managerul elen a adoptat rapid metehnele romanesti…orice problema se rezolva prin disponibilizari de personal.
    A centralizat toate deciziile la nivelul companiei si acum vrea sa-si aduca propria echipa de colaboratori. Ne-am intors cu 200 de ani.. ne conduc fanariotii si lefegii ca sa distruga si bruma de avutie care a mai ramas…calea ferata.

    Cine sunt idioții? Pai, sa-i luam in ordine:

    Victor Ponta si tot USL-ul, care spera sa obțină creștere economica in 2013 (si chiar a trecut in bugetul de stat cheltuieli la fel de mari ca in 2008). Si care a promis locuri de munca, când in realitate vedem numai concedieri pe capete.
    Băncile, care spera ca statul sa-si plătească cuminte datoriile fata de ele. Si refuza sa vadă ca, de fapt, guvernul nu mai are bani nici de salarii si pensii. La fel ca in Grecia!
    Traian Băsescu, care a zis: “stați liniștiți, pe noi nici o criza nu ne va atinge”.
    O mare parte din poporul român, care încă mai spera ca “trece ea si criza asta”.
    Îmi pare rău, micuților, criza nu va mai trece niciodată. Pentru ca, de fapt, nici nu e o criza: este o revenire la normalitate. Si este normal (si bine), ca prostii sa moara, din cauza prostiilor pe care le fac.

    Se cheamă selecție naturala.

    • Alaturi e un articol…Turcia da in folosinta o noua linie de mare viteza…in Romania a fost inaugurata linia de mica si foarte mica viteza Constanta Bucuresti!
      Manager grec la caile ferate romane e ca nuca in perete…de unde experienta? De pe plaja? N-am auzit ca grecii sa fie expertin in caile ferate?
      De ce nu manager francez sau german ca aia au cai ferate!
      Da, criza e un prilej de a ne planfge de mila si daca nu ne stergem repede lacrimile sa punem „tara pe roate” cum se spune ne vom scufunda in mediocritate. Din pacate actula conducere e departe de directia buna.

      • Fara investitii, fara bani de intretinere care sa acopere costurile, fara tehnologie,fara personal si fara materiale la calea ferata va scadea viteza de circulatie de an la an.

  2. Competenta a ajuns un lux la calea ferata, specialistii inca viabili pleaca la privati, gata scoliti si cu experienta gata acumulata. Managerul grec e doar o gluma romanesca in fata FMI-ului, care va duce calea ferata la fier vechi.

    • Am vrut sa mai spun…trenurile intarzie din ce in ce mai mult, depozitele de materiale sunt goale, muncitorii sunt din ce in ce mai putini, numarul de km de cale ferata se diminueaza pe zi ce trece…privatii prospera fiindca nu respecta minimul din instructii, liniile lor sunt neintretinute si nimeni nu ia masuri; cine-i controleaza? cine ne asigura ca pe liniile date la privat se circula in siguranta? Subventia data de stat se duce la privat ritmic dar…

    • La ce-ti trebuie competenta…multa forta si putina minte…calea ferata va lua drumul la centrul de reciclare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s