Statul pierde, cine castiga?


Ministerul Transporturilor mai face o „surpriza” zonei de vest a tarii prin trecerea a doua sectii de circulatie interoperabile la neinteroperabile. Dupa ce la sfarsitul anului trecut, pe site-ul MT a fost pus spre consultare publica un proiect de hotarare privind completarea HG. 643/2011 intr-o anumita forma, iata ca in Monitorul Oficial din data de 14 martie 2014 apare o versiune noua care cuprinde si 2 sectii de circulatie de raza Regionalei CF Timisoara:

  • Timisoara Nord – Jimbolia dar fara Jimbolia- Jimbolia frontiera
  • Timisoara Nord – Timisoara Vest

Drept urmare aceste vor putea fi scoase la licitatie si inchiriate de operatori privati. Hotararea de guvern poate fi consultata  aici.

Anunțuri

2 gânduri despre „Statul pierde, cine castiga?

  1. Ce tampiti…cum sa dai sectiile de granita.?Alora dion capitala li sa pus ceata peste neuroni…vand cfr-ul bucata cu bucata.
    Oare ce dedesupturi ascunde aceste modificari? Privatii au tot interesul sa ia rute profitabile.

  2. Frumos, foarte frumos din partea lor… Cat au primit spaga smecherii care au modificat HG. 643/2011din partea Regiotransului pentru a le mai ceda si sectiile astea? Timisoara – Jimbolia e o sectie profitabila, se circula cu automotoare deci cheltuieli mici de exploatare… de ce operatorul privat primeste subventia calculata altfel decat operatorul de stat?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s