Licheaua pupincuristă


Tolsto

Mi-am tot primis să scriu despre lucruri pozitive, dar, se pare, îmi este imposibil. Mereu se mai întâmplă ceva ce mă obligă să nu mă țin de cuvânt, de data asta din cauza unei anumite specii umane: licheaua pupincuristă. O recunoștem imediat, chiar din clipa în care se alătură unui grup, pentru că simte din zbor care este direcția, din ce parte bate vântul și se conformează imediat. Ba mai mult decât atât o vezi cum argumentează fiecare opinie care, din absolută întămplare, coincide cu cea a celor puternici.

Licheaua pupincuristă seamănă cu o viperă cu cap de boua, care în loc de buze are două perne imense numai bune pentru pupat șezuturi respectabile. O remarci prin frenezia cu care se oferă mintenaș să facă orice, fiind mereu cu mâna ridicată, ca un școlar bun la toate. Pentru a-și asigura ascensiunea mult dorită își folosește buzele drăgălașe și pentru acei…

Vezi articol original 325 de cuvinte mai mult

Un gând despre „Licheaua pupincuristă

Lasă un răspuns

