Cum se obtine profit la CNCF CFR SA


ProfitProfitul CNCF CFR SA e un indicator fals deoarece:
  • desi viteza de circulatie pe calea ferata scade de la an la an, datorita numeroaselor restrictii de viteza datorate starii proaste a infrastructurii, materialele si sculele necesare se aprovizioneaza in cantitati din ce in ce mai mici;
  • personalul care participa direct la intretinere/interventie este insuficient pentru activitatile simple si in nici un caz pentru respectarea tehnologiilor de intretinere;
  • cei din ramura de intretinere au „interzis” la festive si suplimentare in marea majoritate a interventilor in afara programului normal de munca;
  • mijloacele de transport sunt vechi, uzate moral si fizic iar piesele pentru intretinerea/ repararea lor se obtin cu greu, dupa invingerea multor bariere birocratice;
  • pe liniile preluate de la privati, unde nu circula trenul, reviziile se fac cu masinile personale si normal platindu-si combustibilul din chenzina;
  • intretinerea infrastructurii feroviare cu masinile grele de cale sau cu mica mecanizare se face anevoios din lipsa banilor, cand pentru piese de schimb cand pentru motorina;
  • o buna parte din tehnica de calcul din cadrul sectiilor e adusa de acasa fiindca ceea ce exista e insuficienta, depasita moral si cu resurse insuficiente;
  • aducem mica mecanizare de acasa pentru defrisat findca ale companiei sunt insuficiente, sunt defecte sau lipsesc cu desvarsire;
  • distribuirea echipamentului de protectie si a alimentiei de protectie se face cu intarzieri mari, uneori mai mult de un termen;
  • documentele de la o unitate la alta se duc manual, din mana in mana de catre navetisti;
  • desi legea obliga firma la decontarea cheltuielilor de cazare, cei care lucreaza la tabliere sau cei de la SIMC  sunt cazati in vagoane vechi si insalubre, ba li se taie o parte din diurne in mod arbitrar datorita stabilirii uni plafon nerealist de decontare;

In toate tarile din Europa administratiile feroviare ar fi nerentabile daca statul nu ar interveni cu bani necasari pentru mentinerea infrastructurii feroviare in parametri normali, numai la noi se pune accent pe profit, in dauna mentinerii infrastructurii in parametrii proiectati.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s